23. november 2020
»Iz krize lahko izidemo samo skupaj. Časi za založniško in knjigotrško panogo so morda najtežji v zadnjih 50 letih.«
Zdravko Kafol je poudaril pomen enotnosti v izhodu iz krize za založniško in knjigotrško panogo.
23. november 2020
»Nihče od nas organizatorjev in strokovnih služb našega partnerja, Cankarjevega doma, ni imel nikakršnih izkušenj s spletnimi sejmi.«
Zdravko Kafol je opisal izzive pri organizaciji spletnega sejma in pomanjkanje izkušenj s tovrstnimi dogodki.
23. november 2020
»Spletna prodaja postaja vse pomembnejša, ne more pa nadomestiti izpada prihodkov.«
Zdravko Kafol je opozoril na naraščajočo pomembnost spletne prodaje v knjižni branži in njeno omejeno sposobnost nadomestitve izpada prihodkov.
23. november 2020
»Samo s sodelovanjem in povezovanjem, skupnimi projekti smo lahko močnejši.«
Zdravko Kafol je poudaril pomen sodelovanja in skupnih projektov za krepitev panoge.
23. november 2020
»Cenovna politika naših založb je bolj konservativna, popusti so manjši, naši mediji pa so mnogo manj naklonjeni spremljanju knjižnega sejma in dogajanja v panogi nasploh.«
Zdravko Kafol je opozoril na razlike v cenovni politiki založb ter medijsko pokritost knjižnega sejma in panoge.